Wednesday, August 12, 2009

~Duit Oh Duit~

Erm...ckp pasal hal satu nie... mmg betul2 memeningkan kepala lah. Tiap2 sem camnie...Duit dr Yayasan Trg asyk dpt lambat.... Sem nie pon mcm 2... Semalam Abah aku telefon aku, ckp yg Yayasan dah hantar cek ke jabatan bendahari UKM. Bln 6 lagi dah hantar. 2 pon lps minggu lps aku g kat Jabatan Bendahari, tanya dah dpt cek dr Yayasan Trg ke belum. Hari nie aku g tanya lagi pasal cek dr Yayasan Trg dah sampai ke belum. Siap bagi no akaun lagi... Tp, dia ckp mmg xde terina lagi cek dr Yayasan Trg.
Pening-pening. Dahlah duit dah xde nie... Ade dlm 90 je lagi. Tiket blom beli lagi... Erm...lambat2, bimbang plk xdpt balik raya. Dahlah tiket ke Trg biasanya kne bli awl2. Tiket cpt habis.... Duit mkn lagi. Xkan nak menyusahkan abah aku lagi...Asyik mintak ngn dia je... Erg, tensio lah camnie....

3 comments:

Wanie-san said...

la..sian iera...xpe2...sabo2.myb ada hikmah dsebaliknye..die nk suh iera pandai2 saving...

♥ PinK HeL ♥ said...

sabar2...pow je papa!huhu

iera said...

Hm...b'laku kekeliruan. Camne eh. Rpe2nya Yayasan bkn hntr cek kat Jabatan Bendahari, tp dia msk dlm akaun BSN trs. Selama nie dia xpnh pon mskkn dlm akau BSN...