Saturday, September 12, 2009

Hari yang dinanti-nantikan Hampir Tiba

Sedar xsedar, hr nie dh 27 Ramadhan....
Ini, b'makna lgi 7hr lagi seluruh umat islam akn meraikan hari raya aidilfitri...
Dan, aku lgi 2 hari nak balik rumah...hehehe
Erm, di kesempatan ini aku nak mohon maaf de hjg rambt ke hjg kaki
sekiranya aku ada melakukan kesalahan kpd sesiapa sahaja,
sama ada secara sengaja ataupon tdk sengaja...
Mudah2an kita semua dpt menjalani ibadah puasa dgn penuh keberkatan.
Raya yg bakal diraikan nnt kita sambutlah dgn saling kunjung-mengunjung
bg mengeratkan silaturahim sesama kita...
so, sesiapa yg knal aku 2, jgn lupalah dtg ke rumah aku.
Aku akn sediakan kuih raya yg aku buat sendiri...hehehe.
Klu nk merasa kuih raya yg aku buat jemputlah kerumah ye...
(ye2 je. Pdhl mak aku dh nk ciap dh buat kuih raya...myb aku just buat kuih popia kecik je psl lain2 mak aku dah buat)
Erm, aku tau, korang semua mesti dh x sabar2 nak balik rumah...
Xsabar2 nak beraya....
Bkn aku sorang je mcm 2.
Aku klu blh, dh lame nk balik rmh...
Tp, nk buat camane, tugas sbg seorang pelajar menuntut aku utk terus b'ada disini...
Ada lagi 1 paper lgi nk kena jwb...
Xtau lah mcm mne 2....
Hrp2 soalan exam nnt xlah ssh...wish me gud luck ok...
Hm...sekali lagi aku nk memohon maaf klu aku ada menguris hati sesiapa
sama ada scr sengaja ataupun tak...
Selamat Hari Raya Aidilfitri
Maaf Zahir & Batin

No comments: