Friday, November 12, 2010

Selamat Tinggal

Akhirnya, selesai semua tugas menempuh segala cabaran sebagai pelajar. Semalam, last peper exam untuk sem ni. Diharapkan semuanya berjalan dengan lancar. Walaupun paper exam sem ni berat-berat...Iera benar-benar berharap agar semuanya lulus. 

Segala kemungkinan boleh terjadi. Tapi...harap-harap kemungkinan tu menyenangkan diri sendiri dan takkan berlaku apa-apa perkara yang boleh merosakkan harapan yang telah dibina selama ini....Sesungguhnya...kita hanya mampu merancang tapi tuhan yang menentukan segalanya. Kita hanya mampu bertawakkal dan redho dengan segal qada' dan qadarNya. Diharapkan apa yang dirancang ni akan menjadi kenyataan.

Kepada kawan-kawan yang mengenali diri ini...andai sepanjang perkenalan kita di sini, Iera ada mengguris perasaan, terkasar bahasa, tersilap kata, Iera pohon berjuta ampun dan maaf. Semoga pahit getir, susah senang kita bersama akan menjadi kenangan kita bersama dan tetap bersemadi dalam ingatan. Sesungguhnya Iera bersyukur mengenali diri anda dan diharapkan persahabatan kita bersama akan terus kekal selama-selamanya....






4 comments:

Mario said...

semoga semuanya selesai dgn cara baik...lps ni berdebar tunggu result pulak ek...

Chaon Cornerz said...

tawakal je lepas nie.. bersedia nak menempuhi alam pekerjaan plak.. gud luck.. =)

ziha said...

iera..gud luck ok..selamat merehatkan diri..selamat hari raya haji.. :)

sal said...

wah, tentu seronok lepas priksa..moga mendapat keputusan yg cemerlang.Ameen