Wednesday, July 25, 2012

Ramadhan....bulan penuh keberkatan





Sedar tak sedar dah lima hari kita menyambut bulan ramadhan. Rasa-rasanya masih tak terlambat kalau aku nak ucap selamat menyambut bulan ramadhan al-mubarrak kan? Masa ni lah kita berpeluang untuk perbanyakkan amalan kerana
l
l
l
l
l
l
l




Jom....kita rebut peluang untuk kutip pahala puasa tahun ni sebanyak-banyaknya. Harap-harap tahun ni lebih banyak amalan yang dapat kita buat berbanding tahun yang terdahulu. 



Antara kelebihan di bulan ramadhan.

P/S: Mudah-mudahan aku dapat buat yang terbaik tahun nie... 
Kadang-kadang datang jugak perasaan malas tu. 
Tapi sekurang kurangnya kita cuba yang terbaik.   






No comments: