Thursday, October 15, 2009

Tak Nak Balik tp TerPaksa Jgk Balik!!!!!

berat rase hati nk balik UKM nie...
2 lah akibatnya bila dh blk rumah...
rse mcm xnk blk UKM plk...
(x sedar diri exam dh nk dkt)


walaupun kat rmh aku x buat ape2 pon...
klr rmh pon x...
tp...prsaan mls nk blk UKM ttp ada...
ditmbh dgn ank sudra aku ade blk rmh...
ciap telefon abh aku lgi srh amek dia..
bila dia dh balik rmh...
lgi lah best.
tgk keletah dia yg nakal+manja
kdg2 nk t'gelak tgk keletah dia.


kecik2 pun dh pndi b'gaya
siap srh 'make-up'kan utk dia lgi...
ps2 ditmbh dgn prgi dia yg suka b'gmbr.








Balik hr 2 pon siap bwk balik buku...
konon2nye nk stdy lah...
tp...hampeh
mikro stdy xsmpi pon satu bab
nasib baik lah PSS aku abis jgk 2 bab

apa2 pun, aku dh pon smpi kat UKM...
ada 5 paper yg perlu aku tempuhi, iaitu:

30 Oktober - Pengantar Sains Sosial
2 November - Mikroekonomi
9 November - Pengurusan Sumber Manusia
10 November - Sains Pengurusan
12 November - Teori Organisasi

harap2 dh balik UKM nie ade lah semangat dan
sikap rajin utk menelaah pelajaran
mudah2an, aku dpt melawan sikap malasku



No comments: