Friday, July 16, 2010

Sepetang di Pesta Bunga dan Taman

Petang semalam... Iera dan kawan-kawan Iera sempat menghabiskan masa di Pesta Bunga dan Taman (Floria 2010) bertempat di Putrajaya. Memandangkan semalam Iera tak de kelas.....so, kawan Iera ajak Iera jalan-jalan di pesta bunga tu. Daripada boring tak tau nak buat pape...baik jugak ikut diaorang pergi kan. Bila dah pergi kat sana tu...apa lagi, bergambar sakan lah.


 with my BFF, Ain

With Kak Qila. Pergi hari tu naik kereta dia nie lah. Kalau tak tak sampai lah kat sana.

Cantik hiasan pasu-pasu tu

 Rupa-rupanya kat sini ada jugak pertandingan taman. Sempat juga ronda-ronda tengok taman ciptaan mereka. Budak-budak sekolah pun ada jugak yang cipta. Kretif jugak rekaan mereka nie.
Lepas jalan punya jalan...akhirnya jumpa taman ciptaan student UTM. Sempat bergambar sekejap.
Sebenarnya kawan Iera yang buat taman ni. So, sempat tinjau taman ciptaan dia dan kawan-kawannya. Cantik jugaklah taman yang mereka buat nie. Dia cakap dapat no.3.

Semangat 1Malaysia...hehe


 Cantik taman nie... Kalau lah rumah Iera ada taman macam ni, best jugak lepak petang-petang sambil main congkak.

Kepada kawan-kawan yang berada di sekitar KL ni, apa salahnya datang ke pesta taman & bunga nie. Sempat lagi datang pasal pesta nie sehingga 18hb, hari Ahad nie. So, Apa salahnya datang saksikan keindahan bunga-bungaan di sini. Disamping tu, dapat jugaklah korang saksikan karya kreatif ciptaan pelajar dan designer di Malaysia ni. Mana lah tau kot-kot berminat nak dapatkan khidmat mereka....





6 comments:

Chaon Cornerz said...

indah nye dunia~..

Wanie-san said...

wah!
kat putrajaya ek??
huhu
xleh nak g..jaohh!

ezany said...

macam best.. bunga ade jual gak ker kat sana..?

BezBuddy said...

nak g jugakk

KiKo Berdendang said...

Teringin la nak pegi...pesta flora memang teruja amat...

iera said...

Chaon Cornerz:
Mmg indah...dikelilingi olh bunga2an...hehe

Wanie-san:
a'ah..putrajaya. jaoh ae dr shah alam?

ezany:
Best2... yup, bunga ade jual. ank pokok pon byk.

BezBuddy:
La...18hb hritu last. Xpe, thn dpn klu de blh g lgi.

KiKo Berdendang :
Best kan dikelilingi bunga2an. Tp...pesta tu dh abis 18hb hr tu. Erm...thn dpn de lgi kot. Nnt klu de dtg la...hehe