Sunday, May 3, 2009

JaMUaN LaGi.....





jamuan...jamuan...jamuan...sem nie x abis2 ngan jamuan. Sem nie de lah dlm 4 jamuan/dinner yg aku pegi. Malam Anugerah Sukan, Malam Anugerah Pelajar(MAP), Malam Penghargaan utk AJK2 FESSAT dan Jamuan utk AJK2 MAP.

Last Jamuan 2 hr Jumaat, dlm 2 hari lps... Jamuan sempena Penghargaan utk AJK2 MAP. so, aku bile dh dpt mkn free, ske la. Pegi je. Asalkan dpt mkn free... Lgipon ak dh boring makan kt cafe nie. Mlm2 menu yg same je ade... so, dh dpt mkn free ape lgi, ske la...hehehe.



Disebabkan masa MAP dlu ak jdi AJK Jamuan, so aku kne lah bt kje ckt... Erm...kje dia pon snng je...Juz potong cake n isi mknn rgn dlm bks... 2 je... Yg pntg dpt mkn cake secret recipe w/pon ak dh bli cake secret recipe siang 2 masa aku kuar Kajang ngn kwn aku...

No comments: