Thursday, May 28, 2009

Otot LeHeR CRamP

Alkisahnya 2 hari lps, b'lakunya incident yg x disangka-sangka. Tgh syok aku tdo, tetiba rumate aku kejutkan aku. Dia ckp dia x blh gerakkan kepala dia. Aku yg tgh mamai ni xtau nk bt ape, t'pinga2 kejaplah aku. Dahlah aku xpnh ade pglmn mcm tu. Nasib baik jgklah time tu kak Qila pon tdo kat blk kami. Ain xsdh2 ngadu sakit. Aku snth kat leher dia pon xleh psl sakit. Nk pnggl ambulance pon dia xnk. Last2 lps kiteorg pujuk nk panggil ambulance, dia pon setuju. Awal2 tu ain ajk aku tmn dia naik ambulance, tp sbb Kak Qila dh ade, aku x jd lah tmnkan ain naik ambulance psl hr tu kami ada kls kul 10. Balik dr klas dia dah ada kat blk. Dia ckp doc srh dia ddk kt hospital tp dia xnk. Nasib baik jgklah time tu dia dah blh gerakkan kepala dia ckt... Hm...hr nie nasib baiklah leher dia dah ok ckt. Cme dia xleh nk dongak lama2 je. Hm...harap2 leher dia akn b'tmbh baik. Amin

No comments: