Thursday, December 31, 2009

~Penutup 2009~

Pejam celik pejam celik...tup tup dah sampai ke penghujung tahun dah. Sedar x sedar tahun 2009 bakal menutup tirainya tak sampai 24 jam saje lagi. Macam2 peristiwa yg dh dilalui spnjg tahun nie. Pahit manis masin masam semua ade lah. Semua ckp rasa (Ala2 iklan megi ckp rasa. Ngeeeee) Semua yg dilalui tu harap2nye bkl mematangkan diri Iera dan korang semua. Yg pahit dijadikan tauladan dan yg mains tu akn jd kenangan yg bahagia buat selamanya.

New Year kali nie Iera akn sambut di dalam bas.... Ade plk camtu...hehe. xpnh dibuat dek org kan. Sbnrnya mlm nanti Iera akn blk ke Kuala Berang coz ma dan abh akn balik dr tanah suci Mekah. Alhamdulillah, muda2 lagi dah pegi haji. (Eh, mude lgi ke?) Huhu, bgi aku muda lgi lah psl abah aku pon blom pencen lagi. Tp...tu lah yg bagus. Drp pergi dah tua2, dah xlarat nak jln...mcm mane nak perbanyakkan ibadat di sana. Betul x?

Korang plk new year kali ni sambut kat mne? Apa2 pon pandai2lah jaga diri kat tempat org ramai. Mcm2 hal boleh terjadi. Dah sambut new year tu janganlah sampai menyimpang buat perkara2 yg tak elok plk.Kesian mak ayh nanti...

Erm...Azam 2010 macam mne? Iera xde azam yg specific sbnrnya. Cume...harap2 Iera thn 2010 nanti lebih baik drp thn2 yg sebelumnya. Iera akn cuba b'usaha memperbaiki diri agr menjadi yg lebih baik. Harap2 dpt jadi anak yg boleh menyenangkan ma dan abah Iera. Lagi..ape yek? Ha...lastly, harap2 Iera dpt meningkatkan pointer dan dpt grad dgn cemerlang. (Agk2 blh tak?)

Ok lah...Iera nk ucapkan:


Selamat Menyambut Tahun Baru 2010


Oh ya, sebagai penutup tirai 2009 dan permulaan thn baru 2010 blog Iera ade sdkit perubahan. Iera bru je b'jinak-jinak mencuba nuffnang. Kalau xcilap, korang boleh dpt duit kalau ade yg klik iklan nuff nanti. Tp...Iera masih lagi org baru dan tak berapa pasti sgtlah. Tak tahu sbnrnya klu dpt duit nanti mcm mne nk amek duit tu. Sape2 yg tahu pasal ni tlg lah bg sedikit maklumat kat Iera ek. Harap2nye, kita semua dpt tolong antara satu sama lain. Kalau ada nampak iklan nuff tu tolong2 lah lastik ke kelik ke....ape2 je lah. Sikap tolong menolong kan amalan yg mulia.
 

5 comments:

Wanie-san said...

wa...iera dah ade nffang..wani xdok pon lg..xtau nak wat guane mende 2..huhu pape pon...kim slm kat mak n abah iera yep..lame xjmpe mereka sume...
selamat tahu baru iera..=]

shazika said...

selamat tahun baru :)
salam kenalan

iera said...

Wanie-san
2 la, bru je nk cube2. Iera main cuba jaya je sbnrnya.
Insyaallah Iera sampaikan salam Wanie tu.
Selamat thn baru wanie..=)

Shazika
Selamat thn baru shazika..=)
slmt berkenalan jgk

cik EPAL said...

happy new year :)

Ain Butterscoth said...

hye
br usha page anda
ukm ya?
huhuhu