Thursday, November 12, 2009

Betul ke Nie????


Aku berbaring di atas katil....
sambil melepaskan lelah yang ada.
Jari jemariku pula sibuk menari-nari di atas keyboard.....

Tak sabar2 utk mencoretkan sesuatu di blog kesayanganku ini....


Aku betul2 tak percaya dgn kemampuanku hari ini.....
Berjaya mengangkat barang2ku ke dalam stor....

Yg berada di paras 3 1/2....
Sedangkan bilikku pula b'ada di tingkat paling bawah...


Dengan mengangkut sebanyak lebih kurang 10 kali.....
Aku akhirnya berjaya menyudahkan kerja2 mengemas barang2ku ke dalam stor...

7biji kotak,3biji beg baju, 3biji beg kertas, 2 biji plastik berisi barang, dan 1buah baldi....

Berjaya ku angkut dgn hanya menggunakan tenaga wanitaku yg tak seberapa ini seorang diri...



Akhirnya, aku sudah boleh bersenang lenang di dalam bilik....
Kerana kerja2 mengemas sudah berjaya dilaksanakan dgn jayanya...

Tetapi, entah kenapa aku berasa seperti hendak muntah lagi....

Sedangkan aku sdh mkn sesudah aku habis dari menduduki exam tadi.....




No comments: