Thursday, November 12, 2009

Sungguh Tak Ku Sangka

MyEm0.ComUwaaaaa.....sdihnye....
Sggh tak ku sanggka....soalan teori organisasi tdi betul2 menyeksa jiwa dan ragaku. Soalan objektif pon aku dh xboleh nk jawab, byk yg xtahu. B'tambah2 tak disangka bila soalan subjektifnya 60 MARKAH.... Diulang, 60 MARKAH.

MyEm0.ComMemang btol2 xkusangka. Aku ingatkan soalan subjektif plg byk pon setakat 40 markah... Rupa2nya 60 Markah!!!! Bila soalan objektif pon aku dh byk yg xtahu n xsure, inikan plk soalan subjektif yg 60 markah. Matilah aku dibuatnye....

MyEm0.ComDahlah tdi mase aku jawab soalan...kpla aku msh b'denyut2. Ditambah dgn rasa spt nak muntah.. Btol2 m'ganggu konsentrasi aku utk menjawab exam tdi...

MyEm0.ComApa2 pon...2 merupakan last paper aku utk sem ni. Aku dh tak perlu bersusah payah lagi utk menyeksakan diri aku utk stdy...lalala. Yg dh lepas tu...nak buat mcm mane. Aku kene terima jgk apa yg dh ku tempuhi.... Yg penting di masa akn dtg, aku perlu buat yg t'baik.... Btol x?

MyEm0.ComLepas nie....sesi utk mengemas dan mengangkut brg akn dijalankan. Aku perlu b'penat lelah s'org diri, sblm aku blh betol2 dpt rehat dan goyang kaki...hehehe

Kpd kwn2 yg lain...yg masih blm habis exam...aku ucapkan selamat berjaya


No comments: