Thursday, November 12, 2009

Finally, My Last Paper is Coming....

7.07 minit pagi
Aku msih menghadap buku Teori Organisasi. Ada dlm 1 bab lebih lagi aku xbaca sedangkan pkl 8.30 nnt aku bkl menduduki exam Teori Organisasi utk Last Paper aku. Comfirm2 lah aku takkan sempat habiskan membaca nota teori ni. Nak2 lagi dlm BI, mestilah amek masa yg lama utk dihabiskan coz nk memahaminya mmg amek mse sket b'bndg klu bce bku dlm BM. Takutnye aku...

Tu lah akibatnya klu start baca pon dah lmbt. Pkl 2 pg bru start. Note plk dlm 6 bab kne baca. Sblm tu aku tdo dlu disebabkan kepalaku yg kepeningan. Bgn tu bru start baca dan kepalaku start b'denyut2 plk. Tp, aku trskan jugak pembacaanku, sbb risau nanti xblh jwb langsung.

Apa2pon, aku cuma mampu berharap agr soalan nnt xde lah ssh sgt......
(Ish, blh ke aku jwb nie? Dgn bce note x sempat abis. Soalan plk dlm BI. Klu xphm soalan mampus aku)


No comments: