Monday, March 15, 2010

Di Saat Kesibukan Melanda

 Siapa yang tak sibuk? Sila angkat tangan ok...
Boleh mintak korang tolong Iera... Boleh tak? lalala
 Malas rasanya nak buat kerja nie.. 
Biasalah...bila lepas cuti midsem...
Masa  sibuk dah bermula...

  Exam Midsem dh selesai...
Sekarang...Iera perlu selesaikan asignment
dan projek pulak...
5 projek pulak tu yang perlu disiapkan...
Penat campur pening jugak kepala ni nak fikir....

Sebab tu sekarang nie Iera jarang sikit nak buat blogwalking...
Biasalah, bila dah pening...mood untuk berblogwalking
jadi berkurang sikit...
Tapi...itu tak bermakna Iera langsung tak buat blogwalking.
cuma tak sekerap sebelum-sebelum nie je.
Tp...Iera akan cuba balas kunjungan korang2 yang 
berkunjung/datang ke blog iera nie...
Ye lah...risau jugak kan nanti ada yang kecik hati
kalau-kalau Iera tak balas kunjungan dia kan.

Tapi...hari sabtu lepas Iera sempat jugak keluar
ke Kajang dengan member Iera, ain.
Dinner Kolej dah dekat...
So, kami keluar g MetroKajang...
Cari barang-barang untuk dinner nanti...
Ye lah...masa nie lah kalau boleh nak vouge sikit..hehe.
Tapi...Vogue ke? lalala. 
Kita tunggu dan lihat je nanti k.
Tapi...takde lah rasa Vogue kot...
Cuma...biarlah rasa puas hati sikit malam tu.
Sekurang-kurangnya..kita ikut tema yang diberikan...

Semalam...sempat lagi Iera tengok cerita korea.
You're beautiful...
Ye lah...nak jugak tenang2kan otak jugak
Daripada duk mengadap asignment dan projek...
Otak nie perlu rileks2 gak...
Nanti...terlampau stress tak baik untuk 
kesihatan pulak kan?

5 comments:

F U N F A B U L O S I T Y said...

kalo nak best lagi iera berjoging
tapi bukan joging macam biasa tuu
tapi blogjoging
haha
buat blogwalking banyak2 iera!
(tetibe dex bersemangat ni)haissshh ;D

iera said...

haha...nk buat blogjoging tu mcm mne? 2 la...mood nk buat blogwalking kurang ckit psl byk kje skrg nie.

cikTi said...

metro kajang,.

slalu cikti g,.

Wanie-san said...

alololo..sian die byk keje!
wani pon..tp dis wik jela...pastu bz ngan project..hihihi

iera said...

cikTi:
ye ke? xpnh b'tmbg pun kte eh..

Wanie-san:
2 la wanie..skrg musim busy kot